Nee, wij verkopen uitsluitend aan grossier automaterialen. Neem contact met ons op voor het dichtstbijzijnde verkooppunt.
U kunt de prijzen zien als u bij ons bent ingelogd. Elke klant heeft zijn eigen prijslijst.
Ja, u kunt producten in backorder laten zetten. Wij noteren uw order als backorder. Heeft u andere vragen over backorders, neem dan contact met ons op.
Op onze website kunt u bij elk product zien of het op voorraad is of niet. Bij een aantal producten staat ook de verwachte leverdatum.
Besteld voor 16:30 uur, volgende werkdag in huis.
Franco levering vanaf € 250, anders berekenen wij € 7,50 verzendkosten.
Ja, dat kan zeker. Uw bestelling kunt u kosteloos afhalen in Hoevelaken.
Kies bij het afronden van uw bestelling voor "afhalen via Hoevelaken" of neem contact met ons op. Binnen een uur ligt uw bestelling klaar bij de afhaalbalie.
Retouren dienen te worden aangevraagd via het RMA-formulier.
Het RMA-formulier moet zo volledig mogelijk worden ingevuld.
Zorg ervoor dat u het ordernummer vermeldt op het RMA-formulier. Retouren zonder ordernummer worden niet behandeld.
Wanneer u de bestelling heeft afgerond komt u op de betaalpagina. Hier kunt u kiezen tussen verschillende betaalmogelijkheden. Wij maken gebruik van: Betalen op rekening, Ideal, Visa, Klarna, Paypal, Bancontact en Apple pay.
Wanneer u de bestelling heeft afgerond komt u op de betaalpagina. Hier kunt u kiezen tussen verschillende betaalmogelijkheden. Wij maken gebruik van: Betalen op rekening, Ideal, Visa, Klarna, Paypal, Bancontact en Apple pay.
Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Dit is geen officieel factuur, deze ontvangt u als uw bestelling is verzonden.